Fandom

Miłość na bogato Wiki

Monika

18pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Monika
Monika2
Informacje
Pełne imię Monika
Pseudonimy Monia (przez Janka)
Płeć Kobieta
Powiązania
Związki Janek (ex-chłopak)
Praca Modelka
Inne
Pierwszy odcinek Odcinek 1
Odtwórca Monika Pietrasińska

Monika to była dziewczyna Janka. Modelka znana z okładki popularnego czasopisma dla mężczyzn.

Historia postaci Edit

Sezon 1 Edit

Monika1

Monika w 1. sezonie

W odcinku 1 odcinku Monika zjawia się w klubie Janka. Nikodem podziwia ją, a potem informuje swojego przyjaciela o jej pojawieniu się. Mężczyzna od razu idzie przywitać się z kobietą. Zaczynają rozmawiać przy szampanie, gdy do klubu przychodzi Marcela z Justyną. Dziewczyna Janka widzi go z byłą dziewczyną i zazdrosna podchodzi, próbując spławić Monikę.

W odcinku 3 Monika siada przy stoliku na plaży z Jankiem, Marcelą i Justyną. Zazdrosna Marcela postanawia wyciągnąć Janka na taniec. Wspomina też, by zastanowił się nad kupnem lokalu, w którym się znajdują, bo naprawdę przypadł jej do gustu. Tymczasem Monika zostaje sama z Justyną i zapoznaje się z nią, ponieważ nie miały jeszcze do tego okazji. Dziewczyna mówi, że bardzo podoba jej się sukienka Justyny, a ta także komplementuje ubiór nowej koleżanki. Monika pyta się, jak układa się Justynie po przeprowadzce do Warszawy. Justyna krótko odpowiada, gdy wtem ponownie dzwoni do niej Wojtek. Dziewczyna w końcu postanawia odebrać telefon. Kilka godzin później Monika seksownie przechodzi obok Marceli, Izy, Justyny i Sylwii.

Związki Edit

Also on Fandom

Random Wiki